ديجي کالا از کد تخفيف ديجي کالا تا شتاب دهنده
از خدماتي که ديجي کالا براي تمام محصولاتش مثل ساير شرکت ها قرار داده کد تخفيف ديجي کالا است البته بجز جشنواره هاي تخفيف و يا تخفيف شگفت انگيز مي توانيد نوع ديگري از تخفيف را در هنگام خريد محصولات ديجي کالا تجربه کنيد به نام کد تخفيف خب نيازي به توضيح ندارد کاملا واضح است که کسي به شما يک کد مي دهد و بعد شما مي توانيد از محصولي که مي خواهيد بخريد تخفيف بگيريد فقط با وارد کردن کد! بله همين است اما خب اين کدهاي تخفيف توسط چه کسي ارائه مي شود؟ و چرا ارائه مي شود شما تصور کنيد شرکتي مثل تخفيفان را، اين شرکت با هزينه هاي بسيار کم به شما کدهاي تخفيفي مي دهد که بتوانيد مثلا فلان لپ تاپ را با تخفيف 20% درصدي بخريد اين کار هم براي شرکت تخفيفان سود دارد با فروش کدهاي تخفيفش و هم براي ديجي کالا چون هم فروشش بيشتر مي شود و هم تخفيفان يا سايت هاي مشابه در واقع سايت ديجي کالا را تبليغ کرده اند! اما خب اين تخفيف ها گاها شرايط بسياري را مي طلبد مثلا بعضي از کدها تخفيف فقط براي کساني است که اولين بار خريد مي کنند يا مثلا در شهر تهران زندگي مي کنند و… و اين نکته را هم در نظر داشته باشيد که کدهاي تخفيف بسياري اوقات توسط خود ديجي کالا هم عرضه مي شوند و اين کدهاي تخفيف بعضي اوقات به 80% هم مي رسد بله 80% درصد تخفيف در وبسايت ديجي کالا (شما بابت محصول دلخواه تان فقط 20% هزينه را مي پردازيد!) اين واقعا عالي است براي همه و اين باعث مي شود که خريداران لذت خريدي شگفت انگيز را تجربه کنند
ديجي نکست:
شايد به فکر راه اندازي يک کسب و کار هستيد از ايده ي خود بسيار راضي هستيد و معتقديد کشور اکنون به اين تکنولوژي يا فکر شما نياز دارد اما خوب هر کاري اصولي دارد شما سرمايه گذار مي خواهيد و اين مهم است چون دست تنها بودن کمکي به شما نمي کند ديجي نکست مي خواهد بگويد که ديجي کالا فقط يک فروشگاه اينترنتي نيست و خيلي فراتر از اين چيزهاست در واقع ديجي نکست سرويسي را ارائه مي دهد که در شرايط فعلي کشور به آن واقعا نياز بود ديجي نکست در راستاي کمک به استارت اپ ها تهيه شده است البته نه فقط از نظر نقدي و سرمايه گذاري بلکه حتي درميان گذاشتن تجربه را هم به حساب بياوريد ديجي نکست استارت اپ هاي خوب را به عالي تبديل مي کند مخصوصا آنها تمرکز ويژه اي روي بحث هوش مصنوعي دارند(شانستان بيشتر است اگر کسب و کارتان در اين موضوع فعال است) آقاي روح الله رحماني معاون نوآوري اين مجموعه در گفتگو با ديجياتو:
“قصد داريم به مرحلهاي برسيم که کشورهاي ديگر با خود بگويند يک سيستم يا فناوري را از ديجي کالا و ايران دريافت کنيم. برخلاف تصور برخي از هموطنان و مسئولين، ما معتقديم در ايران تمام شرايط براي رسيدن به چنين جايگاهي فراهم است.” اين سخنان نشان مي دهد که انها اهداف بلند پروازانه يي در سر دارد و بر خلاف بسياري از افراد به جوانان و استارت اپ هاي ايراني اطمينان دارد از ديگر سخنان آقاي روح الله رحماني که در وبسايت ديجياتو منتشر شده است: “با برخي از کسبوکارها که صحبت کرديم متوجه شديم که بعضي از آنها حتي از ديجي کالا بدشان ميآيد و ما را رقيب خودشان ميدانند. اما ما با ديد باز جلو ميرويم و با سرمايهگذاري روي آنها قصد داريم که آنها را به موفقيت برسانيم. استارت آپهايي که ما دنبالشان هستيم در مرحلهاي هستند که بازار خود را دارند ولي ما تصور ميکنيم که پتانسيل بيشتري در آن نهفته است، مثلاً کسب وکاري که دو هزار مشتري دارد ولي با کمک ما به صدهزار مشتري ميرسد.” و با نگاه به اين سخنان معاون نوآوري توانمند شرکت مي توان اين برداشت را کرد که ديجي کالا در هر صورت حامي نوآوري و پيشرفت در کشور است و ابايي در برابر هزينه هاي اين راه ندارد. از حوزه هاي مورد علاقه اين کمپاني براي سرمايه گذاري:هوش مصنوعي براي جمع آوري اطلاعات، هوش مصنوعي براي تجارت الکترونيک، هوش مصنوعي براي تبليغات، هوش مصنوعي جهت سرويس هاي مختلف به مشتريان، هوش مصنوعي براي رسانه هاي اجتماعي، هوش مصنوعي براي کارخانه ها، هوش مصنوعي جهت کاربرد در اينترنت اشيا، هوش مصنوعي جهت بينش فروشنده، و هوش مصنوعي در صنعت موسيقي، و هوش مصنوعي جهت تهيه تدارکات(مثل ارسال بسته به روشي مبتکرانه
درباره این سایت